A nosa candidatura

A candidatura para Gondomar do BNG nas eleccións municipais do vindeiro 26 de maio está formada por mulleres e homes do noso concello dispostos a traballar con seriedade, compromiso e ilusión. Persoas honradas e honestas que desexan construír unha alternativa de futuro para Gondomar e para Galiza. Persoas afiliadas ao BNG e independentes comprometidas socialmente a diferentes niveis, persoas recoñecidas polo seu traballo nos ámbitos veciñal, asociativo, cultural, sindical, educativo, feminista, ambiental.

A candidatura está encabezada por Manuela Rodríguez Pumar e péchaa Ana Bringas, candidata do BNG ás eleccións europeas que se celebran o mesmo día. Manuela Rodríguez Pumar, a nosa candidata á alcaldía do Concello, iniciouse en política coa Plataforma Veciñal Independente, creada no seu día para dar unha alternativa democrática a Gondomar e superar a continuidade dun alcalde que viña do franquismo. Desde entón, implicouse na política municipal e comezou militar no BNG. No BNG ocupou e ocupa diversas responsabilidades. Na actualidade é a responsábel de organización da comarca de Vigo e reponsábel local e de acción municipal do BNG en Gondomar. Manuela R. Pumar é unha persoa recoñecida polo seu traballo no ámbito veciñal, cultural e nas ANPAs, e actualmente participa activamente en diversas entidades e colectivos sociais.

Coñece as compañeiras e compañeiros que forman parte do noso proxecto:

1. Mª Manuela Rodríguez Pumar

2. Pablo Durán Fernández

3. Mercedes Domínguez Santomé

4. Xurxo Antúnez Gómez "O Terrible"

5. Helena Quintas Alborés

6. Alfredo López Fernández "Tokio"

7. Josefina Álvarez Palmas

8. Daniel Domínguez Domínguez

9. Mercedes Fernández Vázquez

10. Francisco Xavier Gómez Guinovart

11. Marta Dacosta Alonso