O BNG asesora aos afectados polas preferentes no Val Miñor

O BNG realizou o pasado venres un acto comarcal no Val Miñor para explicar a problemática dos produtos financeiros tóxicos, especialmente as participacións preferentes, unha situación que afecta a miles de galegos e, entre eles, a moitos veciños da comarca.

A reunión realizouse na Casa de Cultura de Gondomar e a ela acudiron unhas 80 persoas afectadas. O acto foi presentado pola responsáble comarcal do BNG, Manuela Rodríguez Pumar, e contou coa intervención do deputado do BNG no Parlamento galego Henrique Viéitez, quen explicou cales eran os produtos tóxicos que Caixas e entidades bancarias, nomeadamente o actualmente denominado Nova Galicia Banco, ofreceron de xeito aos seus clientes. Xunto con Manuela Rodríguez Pumar e Henrique Viéitez, presidiron o acto o portavoz municipal do BNG en Nigrán, Xabier Rodríguez, e o responsable local do BNG en Baiona, Xosé Manuel Marcote.

Henrique Viéitez denunciou que 'estamos ante a maior estafa económica da historia de Galicia con máis de 100.000 galegas afectados e máis de 900 millóns de euros estafados, roubados' e engadiu que este problema 'pode resolverse se hai vontade política, da Xunta e o seu presidente'. Viéitez explicou que 'esta monumental estafa produciuse ao abeiro da neglixencia das autoridades públicas que visan o sector financeiro (nomeadamente o Banco de España)'.

Viéitez manifestou que o BNG vai continuar a defender os 'lexítimos' intereses dos miles de familias galegas estafadas, non só nos foros parlamentarios, senón na interlocución social directa. Neste sentido, o deputado declarou que o BNG apoiará aos afectados nas mobilizacións que emprendan para reclamar o seu dereito a recuperar os seus aforros, resultado de toda unha vida de traballo ou mesmo de indemnizacións por despedimento.

A nova nos medios:

O BNG asesora aos afectados polas preferentes no Val Miñor