SÍGUENOS NO WHATSAPP

Sabemos que Whatsapp é app de mensaxería que utilizas todos os días. No BNG de Gondomar tamén queremos estar aí para enviarche información de primeira man e para que saibas todo o que facemos, en exclusiva, sen intermediarios. Con este obxectivo abrimos a nosa propia canle de Whatsapp. O mecanismo para darte de alta á nosa canle é moi sinxela, só tes que seguir as seguintes instrucións:

1. Engade un contacto novo á túa axenda co número de teléfono: +34 690 90 87 49 . Asegúrate de que teña o +34 diante.
  2. Envia unha mensaxe de WhatsApp a este novo contacto poñendo "ALTA" (sen aspas).
  3. Enviarémosche unha mensaxe de confirmación e comezarás a recibir noticias e mensaxes do BNG de Gondomar no teu móbil, sen filtros e sen intermediarios.

CLICA AQUÍ PARA DARTE DE ALTA NO WHATSAPP DO BNG DE GONDOMAR!

Ao enviar a primeira mensaxe ao novo contacto agregado, formarás parte dunha lista de difusión.

En calquera momento podes deixar de recibir as noticias, comunicándoo a través do mesmo medio cunha mensaxe que poña "BAIXA"

IMPORTANTE: Enviamos as mensaxes a través dunha lista de difusión, NUNCA engadiremos o teu contacto a un grupo, NUNCA, polo que ningunha outra persoa subscrita á nosa canle de Whatsapp terá acceso aos teus datos ou ao teu número de teléfono.

Comparte os contidos:
Facémosche máis doado compartir os contidos do BNG, porque sabemos perfectamente que non todas e todos tedes Twitter ou Facebook, pero si tes Whastapp e participas a cotío en grupos e seguro que tes as túas propias canles de difusión. Convidámoste a compartir tamén os contidos do BNG. Bótanos unha man!!

SÍGUENOS NO WHATSAPP