Éxito da convención nacional do BNG

Máis de 2.000 persoas fixeron pequeno o Palacio de Congresos esta mañá en Santiago de Compostela nunha Convención Nacional en que a militancia do BNG aclamou ao candidato á presidencia da Xunta, Francisco Jorquera.

A Convención, afirmou Jorquera na súa vibrante e emotiva intervención, relanza o proxecto do BNG "para liderar a alternativa ao PP". "Desta Convención sae un BNG plural e diverso, pero tamén máis forte e máis unido". Un BNG que, enfatizou, "vai ser o motor do cambio, un cambio que queremos construír co pobo, formando un bloque coa sociedade galega".

Jorquera fixo un discurso de goberno, esbozando as liñas básicas que despregaría un Goberno do Bloque Nacionalista Galego:

• Defensa, desenvolvemento e exercicio pleno das actuais competencias.
  • Participación directa de Galiza en Europa en todos os asuntos que afecten as súas competencias ou intereses vitais.
  • Supresión da Administración periférica do Estado, das delegacións e subdelegacións de Goberno, de xeito que a Administración galega actúe como a Administración única no seu territorio.
  • Supresión das Deputacións provinciais.
  • Reforma dos medios de comunicación públicos para que sexan verdadeiramente públicos e non gobernamentais.
  • Creación dunha Banca Pública Galega.
  • Substitución do actual sistema de financiamento por un modelo de concerto económico que asegure a plena autonomía fiscal de Galiza.

A Convención foi un grande éxito de asistencia e participación, e serviu para afortalar o BNG como o motor do cambio que Galiza precisa.

E nós estivemos aí!

Éxito da convención nacional do BNG